DeBa krem do rąk


Od producenta: DeBa Bio Vital Odżywcza pielęgnacja dłoni. Krem do rąk i paznokci z olejków organicznych. Wzmacnia naturalną ochronę skóry przed czynnikami zewnętrznymi. Głęboko odżywia suchą skórę rąk, utrzymując ją elastyczną i nawilżoną. Nawilża i wzmacnia paznokcie.

Miałam obie wersje: migdałową i nagietkową, lecz właśnie migdałowa bardziej przypadła mi do gustu.
Opakowanie jest wygodne w aplikacji, jest niewielkie dlatego nie zajmuje wiele miejsca w torebce. Zapach ma bardzo przyjemny, słodki, przypomina mi ciasteczka. Idealny na chłodniejsze dni. Konsystencja kremowa, dobrze się rozprowadza i wchłania, jest bardzo wydajny, na jedno użycie wystarcza naprawdę niewielka ilość.
Co do działania oczywiście nawilża, ale nie wydaje mi się że jest lepszy od innych kremów. Jego największą zaletą jest jego cudowny zapach.

Pojemność: 75 ml
Cena: aktualnie w Biedronce można go kupić za 3,99

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. ooo, to zapach pewnie przypadłby mi do gustu :D nawet mam coś z tej marki, bo chyba kiedyś było w shiny boxie, ale nie pamiętam już co to było :D aż mi przypomniałaś, Kochana, żeby zajrzeć :D

    OdpowiedzUsuń