Białe mydło Babuszki Agafii

źródło
Kosmetyk wielofunkcyjny, który sprawdza się na wyjazdach, możne zastąpić wszystko, oprócz pasty do zębów. Swoje mydło kupiłam na początku tego/pod koniec tamtego roku - już dokładnie nie pamiętam. Opakowanie wyrzuciłam już dawno temu i przełożyłam do mniejszych pudełeczek, bo tak jest mi wygodniej, dlatego posłużyłam się zdjęciem ze sklepu w którym kupiłam swój egzemplarz. Chyba mogę spokojnie powiedzieć, że jest to produkt znany, jak nie mydło białe to kwiatowe, czy czarne.

Od producenta: Białe mydło syberyjskie gwarantujące lekką i pachnącą pielęgnację włosów i ciała. Mydło ma formę gęste, gładkiej, bardzo wydajnej pasty, która dokładnie oczyszcza, zapewnia długotrwałą świeżość i pozostawia przyjemny, mleczny zapach. Po użyciu skóra jest gładka, nawilżona i zregenerowana, natomiast włosy miękkie i pełne blasku.
W skład mydła wchodzą lecznicze syberyjskie trawy i zioła oraz Kozie mleko, ekstrakt białej Wierzby i bardzo wartościowe dla skóry i włosów oleje, min.: Krwawnik Pospolity, Arnika, Rumianek, Szałwia, Jaśmin, Koniczyna, Głóg, Wierzba, Miłek, Tarczyca bajkalska, Prawoślaz, Oman, Mniszek, Mydlnica, Cedr Himalayski.
Mydło nie zawiera parabenów, sztucznych barwników, chemicznych substancji zapachowych i myjących. Pieni się dzięki zawartości lukrecji i dwóch rodzajów mydlnicy lekarskiej. Nie wysusza skóry. link


Kosmetyk zamknięty jest w ogromnym plastikowym pudełku, które po pewnym czasie przestaje być wygodne. Zajmuje zbyt wiele miejsca, a żeby wyskrobać mydło z dna trzeba włożyć do niego całą dłoń, dlatego wolałam przełożyć część do mniejszego opakowania i po zużyciu dokładać kolejną partię. Konsystencję ma bardzo zbitą, kremową, pod wpływam samej wody nie rozpuszcza się, trzeba rozsmarować mydło w rękach. Zapach ma bardzo delikatny, ziołowo-kwiatowy, który pozostaje dość długo na skórze. Jest bardzo wydajny, wystarczy uszczypnąć odrobinę mydła żeby umyć całą twarz.  Swoim mydłem obdarowywałam rodzinę oraz znajomych i i tak zostało mi go jeszcze dużo ponad połowa.
Jak już wspomniałam na początku, jest to kosmetyk wielofunkcyjny, można nim umyć: włosy, twarz oraz całe ciało. Jako szampon, jest bardzo delikatny, o działaniu przypominającym delikatne dziecięce szampony. Dobrze oczyszcza włosy i znakomicie się pieni. Jako żel do mycia twarzy bardzo dobrze oczyszcza, pozostawia skórę gładką, lśniącą i nawilżoną. Nie ściąga i nie podrażnia skóry, nawet jeśli piana dostanie się do oczu, czy w moim przypadku wiecznie podrażnianego nosa całorocznym katarem nie wywołuje pieczenia. Jako żel pod prysznic dobrze myje skórę, pozostawiając ją gładką i nawilżoną.
W pewnym momencie chciałam zrezygnować z produktów takich jak żele pod prysznic i kosmetyków do oczyszczania twarzy, ale moja mania kosmetyczna wzięła górę i zrezygnowałam z tego pomysłu, za dużo jest rzeczy, które chciałabym przetestować. Jego jedynym minusem jest wysoka cena, ale za tak wydajny i tak wielofunkcyjny produkt nie jest to aż tak wygórowana cena, którą spokojnie można na niego poświęcić.

Jeżeli pakując się na kilkudniowy wyjazd brakuje Ci miejsca w walizce na wielkie butle szamponu, żelu pod prysznic i żelu do twarzy nie trzeba rezygnować z części ubrań żeby zmieścić wszystkie te kosmetyki, wystarczy zabrać ze sobą mały pojemniczek białego mydła, który zastąpi te produkty.

Pojemność: 500 ml
Cena: zależna od sklepu, przeważnie ponad 40 zł


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz