Nowości - grudzień

Dziś jest pierwszy dzień nowego roku, a ja przychodzę z postem związanym z jeszcze starym rokiem, czyli moimi grudniowymi nowościami. To właśnie grudniowymi nowościami zapoczątkowałam serię postów w tamtym roku i jak dotąd się ich trzymam. W większości są to prezenty, a kosmetyków jest bardzo niewiele. Po prostu mam już spore zapasy, które chcę skończyć, a poza tym nic mnie zaciekawiło tak, żebym miała od razu kupować.
Będąc w Drogerii Laboo zrobiłam zapas ulubionej maści Himalaya (5,99 zł), której używam codziennie. Kupiłam również krem do twarzy z tej samej firmy, skusiła mnie niska cena - 4,50 zł.
Moje skromne zakupy z Dnia Darmowej Dostawy. Zamówiłam jedynie miniaturkę lakieru Essie Parka Perfect za 6,50 zł w eZebrze.
Mikołaj w tym roku znów mnie odwiedził kilka razy, chyba byłam grzeczna ;) Królują słodycze - wie co lubię ;) dostałam też ogrzewacz do rąk z reniferem, a sama sobie kupiłam kredki.
W grudniu też mi się poszczęściło - wygrałam nagrodę pocieszenia na blogu Do it with Ann, są to, a raczej były :P pierniczki w trzech rodzajach wszystkie zostały zjedzone w święta. Były przepyszne :D
Niektóre z nich polukrowałam i ozdobiłam posypką, a szydełkowa gwiazdeczka zawisła na mojej prowizorycznej choince wśród innych gwiazdek.
W grudniu przypadają moje urodziny. W tym roku dostałam sześć tomów serii Philippy Gregory, którą od dawna chciałam przeczytać. Nie mogło zabraknąć również słodyczy :)
W sklepie typu "wszystko do domu" kupiłam dwa woski Misty Valley i Cherry Snow, kosztowały 2,20 zł za sztukę więc wzięłam dwa na spróbowanie.
Pod choinką znalazłam sweterek, czekoladę oraz mydełka i puder do kąpieli.
Pierwszy raz byłam TK Maxxie. Oczywiście całego sklepu nie zdążyłam obejść, ale co nieco udało mi się kupić. Kupiłam torebkę, portfel i zestaw lakierów Ciate za 21 zł :D - przeceniany kilka razy.
Jak Wam się podobają moje nowości? Coś Was szczególnie zainteresowało?

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. świetne nowości, ile książek, nie znam tej autorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Słyszałam o jej książkach wiele dobrych opinii :)

      Usuń
  2. Sporo dobrego!
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. poki co mam krem BJOBJ dobrze się sprawdza, ale nad himalają myslę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej firmy, a Himalayi jeszcze nie używałam, więc nie wiem jak się będzie sprawować :)

      Usuń
  4. Bardzo różnorodne i ciekawe nowości :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gregory ma ogromny talent do tworzenia silnych postaci kobiecych. Za to ją cenię. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweterek :) Lubię Tk Maxx, można wykopać w nim niezłe perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja byłam tam pierwszy raz, ale dość daleko mam, więc nie wiem kiedy będę następny raz.

      Usuń
  7. Dużo nowości. Jaki ładny portfel. A lakiery z kokardką mega urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z lakierów bardzo się cieszę, a najbardziej z tej ceny bo normalnie kosztują dwa razy tyle za jeden lakier :)

      Usuń
  8. Piękny sweterek urodzinowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale sweterek dostałam pod choinkę :P

      Usuń
  9. Daj znać ja sprawdzają się te kredki bo szukam jakichś fajnych do kolorowanek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich zadowolona. Kolory są bardziej pastelowe niż normalne, a właśnie takich szukałam i dobrze się nimi koloruje :)
      Ja też kupiłam je do kolorowania ;)

      Usuń
  10. Dużo bardzo fajnych nowości. Aż oczy mi się święcą na widok tych wszystkich pięknych książek i smacznych słodyczy!!!
    Samych sukcesów w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. :D to będzie mój pierwszy raz z Toblerone :))

      Usuń
  12. Ale Ci zazdroszczę wszystkich tomów serii Philippy Gregory. :-) To musiał być wspaniały prezent urodzinowy. :-)) Przy okazji wszystkiego najlepszego. :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo się ucieszyłam :D Dziękuję :))

      Usuń
  13. Ile slodkosci :))
    Bardzo mi się spodobały lakiery i zaciekawily mnie woski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień to u mnie zawsze miesiąc słodyczy ;)
      Wosków jeszcze nie paliłam, ale bardzo kuszą, więc pewnie niedługo to zrobię :)

      Usuń
  14. ostatnio zaczęłam używać próbki kremu Himalaya i jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też miałam próbkę i byłam z niego zadowolona :)

      Usuń