Nowości wrzesień + czytelnicze podsumowanie miesiąca

Nie wiem jak Wam, ale mi wrzesień minął bardzo szybko. Niedawno pisałam post z nowościami, a tu już kolejny.. Zapraszam do oglądania mojej zbieraniny nowości z minionego miesiąca.
Na początek pachnące zakupy z Pachnącej Wanny, które zrobiłam jeszcze w sierpniu za sprawą kodu -31%.
Goose Creek Candle - Spring Sweet Pea, Southern Gardens, Juicy Pear
Country Candle (nowa firma, której jeszcze nie miałam) - Cherry Blossom, Country Love, Cilantro Apple&Lime
Yankee Candle - Mulberry&Fig Delight, Linden Tree, Coastal Living, Tobacco Flower, Cherry Blossom, Driftwood, Sea Air
Village Candle - Glacial Spring, Cherry Blossom
Zdobycze z Ikei.
A teraz mój najlepszy zakup - nowe kredki!! I to nie byle jakie, bo Koh-I-Noor Polycolor 😍❤ Wreszcie są w papierowym opakowaniu, a co za tym idzie około 100 zł tańsze od tych w metalowym ;) Do tego zamówiłam biały długopis żelowy.
Z nowości książkowych tylko dwie pozycje - egzemplarze recenzenckie:
Hanya Yanagihara "Ludzie na drzewach" - Wydawnictwo WAB
Marta Guzowska "Reguła nr 1" - Wydawnictwo Marginesy
Byłam też w bibliotece, przecież miesiąc bez wizyty w bibliotece to miesiąc stracony ;)
Anna Kamińska "Simona. Opowieść o niezwyczajnym życiu Simony Kossak", Morten A. Strøksens "Księga morza, czyli jak złowić rekina giganta z małego pontonu na wielkim oceanie o każdej porze roku", Henry Marsh "Po pierwsze nie szkodzić" i Laline Paull "Rój".
We wrześniu przeczytałam jedynie 9 książek. Nie miałam zbytnio ochoty na czytanie ;)
1. John Corey Whaley "Chłopak, który stracił głowę" 7/10
2. Dorota Masłowska "Jak przejąć kontrolę nad światem nie wychodząc z domu" 7/10
3. Rainbow Rowell "Nie poddawaj się" 6/10
4. Gayle Forman "Zawsze stanę przy tobie" 6/10
5. Marta Guzowska "Reguła nr 1" 8/10 recenzja
6. Marceline Loridan-Ivens, Judith Perrignon "I nie wróciłeś..." 8/10
7. Sarah Knight "Magia olewania" 3/10
8. Anna Kamińska "Simona. Opowieść o niezwyczajnym życiu Simony Kossak" 8/10
9. Maciej Zdziarski, Aleksandra Wójcik "Dobranoc, Auschwitz. Reportaż o byłych więźniach" 9/10

Ilość przeczytanych stron w miesiącu: 2674
Książki raczej trzymały poziom, ale największym zawodem była dla mnie "Magia olewania" (nie polecam nawet zaczynać). Zawiodłam się też nieznacznie na dwóch autorkach, których książki lubię: Rainbow Rowell i Gayle Forman. Najlepszą książką była "Dobranoc, Auschwitz".

Jak Wam się podobają moje nowości?

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Szkoda, że nie wiedziałam o tym kodzie, bo też bym pewnie poszalała z zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zaraz iść do biblioteki, by dobrze zacząć miesiąc :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi ochoty na nowe kredki <3
    U mnie z książkami też ostatnio duży postęp :D Kończę czytać książkę achromatopsja, później w kolejce dziewczyna z pociągu i filary ziemi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę...ja też przeczytałam 9 książek i byłam z siebie dumna a Ty uważasz, że nie miałaś ochoty na czytanie :D
    Podobają mi się świeczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Udane zakupy! Do pozazdroszczenia! Też uwielbiam wizyty w bibliotece. Nie ma nic lepszego niż deszcz za oknem po pracy, palący się kominek, herbata i dobra książka. ;)

    OdpowiedzUsuń