Nowości październik + czytelnicze podsumowanie miesiąca

Jest już 22.11, a ja dopiero zabieram się post z październikowymi nowościami. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że nie mam ani weny do pisania postów/recenzji, ani nawet do czytania 😡
No nic, pora na post.
Zacznę od mojego zamówienia z EcoFlores. Zamówiłam bazę mydlaną i olejek o zapachu bzu. Do tego dostałam gratis barwnik fioletowy, próbkę peelingu z czarnej porzeczki i próbkę bazy krystalicznej.
Jeżeli chcecie zacząć swoją przygodę z robieniem mydeł glicerynowych, mogę Wam polecić ten sklep. Bazy może nie mają najtańszej na rynku, ale z kosztami wysyłki wychodzi najtaniej ;)
Moje książkowe nowości. Przybyło mi 14 książek, z czego tylko trzy kupione, więc jest super :D
Do recenzji dostałam:
Szczepan Twardoch "Ballada o pewnej panience", Martyna Bunda "Nieczułość" - Wydawnictwo Literackie
Carlos Ruiz Zafón "Labirynt duchów", Krzysztof Bochus "Czarny manuskrypt", "Martwy błękit", Grzegorz Kalinowski "Pogromca grzeszników", Kara Thomas "Mroczne zakamarki", Pierre Lemaitre "Trzy dni i jedno życie" - Wydawnictwo Muza
Anne B. Ragde "Zawsze jest przebaczenie" - Smak Słowa
Igor Brejdygant "Szadź" - Marginesy
Tom Hanks "Kolekcja nietypowych zdarzeń" - Wielka Litera
Kupiłam natomiast: Marc Levy "Przeznaczenie", Joanna Jax "Morze kłamstwa" i Raisa Ruder, Susan Campos "Sekrety urody babuszki".
Przeczytałam 10 książek. Jest to raczej średni wynik, ale przez chorobę nie miałam siły na czytanie.
1. Rina Frank "Każdy dom potrzebuje balkonu" 6/10
2. Elwyn Brooks White "Charlotte's Web" 7/10
3. Anna Cieplak "Lata powyżej zera" 7/10
4. Hanya Yanagihara "Ludzie na drzewach" 8/10
5. Kerstin Gier "Silver. Druga księga snów" 7/10
6. Elizabeth Strout "To, co możliwe" 8/10
7. Carlos Ruiz Zafón "Labirynt duchów" 10/10 Ulubione
8. Sager Riley "Ocalałe" 6/10
9. Szczepan Twardoch "Ballada o pewnej panience" 5/10
10. Robert Rient "Duchy Jeremiego" 10/10 Ulubione ❤❤❤

Ilość przeczytanych stron w miesiącu: 3920
Najlepsze książki w miesiącu to oczywiście Zafón, bo przecież to Zafón! 4 lata na niego czekałam ❤ i "Duchy Jeremiego", po prostu REWELACJA! ❤ Zawiodłam się na Twardochu, fanką autora nie zostanę.

Jak Wam się podobają moje nowości?

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. wow sporo ksiazek :) ja wlasnie szukam teraz czegos fajnego do poczytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może sobie coś wybierzesz :)

      Usuń
  2. Zastanawiałam się nad Twardochem, ale chyba sobie odpuszczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele lepszych książek, żeby tracić czas na coś co się może nie spodobać ;)

      Usuń
  3. Krzysztofa Bochusa książki właśnie kończę czytać, pierwsza super, druga za bardzo ckliwa ale też daje radę;) "Szadź" też ciekawa i szybko się czyta. Gorzej mam z "Pogromcą grzeszników" strasznie się męczę przy tej lekturze. Reszta czeka na przeczytanie:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Pogromcy grzeszników" słyszałam, że początkowo ciężko jest się wciągnąć, ale potem jest lepiej :)

      Usuń
  4. Ile książek do czytania, które umila wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z weną też dość kiepsko tym bardziej, że aktualnie czytana książka ciągnie się jak flaki z olejem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś już długo u Ciebie trwa ta niemocą czytelniczą ;)

      Usuń
  6. Nie dużo się chyba ostało jeszcze takich osób jak ja, które nie czytały Zafona :)

    OdpowiedzUsuń