Perfecta masło do ciała jagodowa muffinka

Od producenta: Puszyste masło do ciała o doskonałych właściwościach odmładzających i zmiękczających. Zawiera olejek orzechowy, który zapobiega wiotczeniu, uelastycznia i zwiększa sprężystość oraz gładkość skóry. Olejek arganowy regeneruje komórki, ujędrnia i działa przeciwstarzeniowo, a kwas hialuronowy intensywnie nawilża. Przepyszny zapach świeżo upieczonych muffinek z jagodami otula nas płaszczem radości i spokoju oraz przywołuje wspomnienia z dzieciństwa.
Masło zamknięte jest w plastikowym pudełku, zabezpieczonym folią. Pudełko jest lekkie i niezbyt głębokie, co ułatwia użytkowanie. Konsystencję ma zbitą, kremową, jedwabiście gładką i bardzo puszystą, co czyni je naprawdę miłym w dotyku. Zapach ma przyjemny, jagodowy, ale nie powiedziałabym żeby był to zapach jagodowych babeczek. Jest trochę sztuczny i nie utrzymuje się długo na skórze.
Bardzo dobrze się rozsmarowuje, nie pozostawia białych oraz tłustej warstwy. Nawet szybko się wchłania, skóra po posmarowaniu jest miękka i niezwykle gładka w dotyku. Nawilża, oczywiście, ale nie na tyle ile bym chciała. Dotychczas byłam przyzwyczajona do maseł, których nawilżenie utrzymuje się przez cały dzień. Kiedy posmaruję ciało wieczorem, w dzień jeszcze jest dostatecznie nawilżone, ale wieczorem już nie, co niestety jest jego minusem. Co do odmłodzenia, niczego takiego nie zauważyłam, ale chyba miało to działać na zasadzie zapachu, tak jak pisze producent: "Przepyszny zapach świeżo upieczonych muffinek z jagodami otula nas płaszczem radości i spokoju oraz przywołuje wspomnienia z dzieciństwa."

Przyznam szczerze, że liczyłam na lepsze nawilżenie i przepiękny jagodowy zapach, na odmłodzenie nawet nie zwracałam zbytnio uwagi. Trochę się zawiodłam, ale i tak mogę je zaliczyć do maseł z średniej grupy. Ciekawa jestem czy wszystkie masła z tej serii mają dość słabe działanie czy tylko te.

Pojemność: 225 ml
Cena: ok. 15 zł


Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Nie używałam nigdy tego masła :) I chyba się nie przekonam.
    Obserwuję i również zapraszam do obserwowania mojego bloga.
    www.adelfablanca-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecać nie będę ;)
      Dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z tej serii Lody Melba. zapach sztuczny a i działanie nie było rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czyli nie mam co się za innymi rozglądać

      Usuń
  4. Miałam takie masło do ciała, ale o innym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze masełek perfecty

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię maseł do ciała i zapachu jagody, więc to sobie odpuszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń