Balea żel pod prysznic carambola

Na Baleę "choruję" już od ponad roku, najbardziej zachwycałam się ich żelami pod prysznic o samych kuszących "smakach". Niestety ciężko jest z ich dostępnością, a i ceny w sklepach internetowych nie są zachwycające i jeszcze do nich trzeba doliczyć koszty wysyłki. Zdecydowałam się na zamówienie skuszona darmową dostawą w Drogerii Cytrynowa. Z trzech żeli z letniej oferty limitowanej wybrałam właśnie zapach karamboli.

Opakowanie jest plastikowe, bardzo poręczne. Konsystencja jest lekko lejąca, kremowa. Dobrze się pieni, ale bez żadnych zachwytów, widziałam lepsze. Największym atutem tego żelu jest jego zapach, pachnie ślicznie, owocowo, idealny na letnie dni i utrzymuje się dosyć długo.
Trochę się zawiodłam, naczytałam się samych pochlebnych opinii o tych żelach, a tu się okazał taki zwykły, nic specjalnego, jedyne co mi się w nim podoba to zapach.

Pojemność: 300 ml
Cena: ok. 6 zł


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz