Balea balsam do ust pomarańcza

Robiąc zakupy w sklepie internetowym Drogeria Cytrynowa prawie rok temu, trafiłam na balsam do ust w puszeczce z Balei. Oczywiście musiał wpaść do wirtualnego koszyka i odleżeć swoje w pudełku. I tak wreszcie musiałam go otworzyć, ponieważ termin ważności nie ubłagalnie dobiegał końca.

Od producenta: Pomarańczowy klasyczny balsam do warg - miękkie usta na zawołanie!
Balsam zamknięty jest w niewielkiej, uroczej metalowej, puszeczce, którą wszędzie można zabrać. Opakowanie dość łatwo się otwiera i wyjmuje kosmetyk. Wiem, że dużo osób nielubi takiej formy mazidła do ust ze względów higienicznych, ale mi to nie przeszkadza. Konsystencja balsamu jest niezbyt zbita i żelowa, bardzo podobna do konsystencji wazeliny. Zapach ma pomarańczowy, trochę chemiczny, przypominający Lip Smacera Fanta, który po pewnym czasie stał się okropnie gorzki i ledwo go wykończyłam, ale w tym przypadku tak nie było. Do końca mi nie przeszkadzał, pomimo trochę gorzkiego smaku.
Pomimo wazelinowej konsystencji niewiele ma z nią wspólnego. Bardzo dobrze rozprowadza się na ustach, wystarczy niewielka warstwa, żeby były nawilżone. Balsam zostawia lekka warstwę ochronną, nie skleja ust i nawet jej na nich nie czuć. Usta są zadbane, gładkie i miękkie. Nawilżenie jest wystarczające, niestety była to edycja limitowana i nie jest już dostępna.
Jest to bardzo dobry balsam, bardzo dobrze nawilża i chroni usta przed wysuszeniem, szkoda tylko, że zapach i smak nie jest lepszy.

Pojemność: 10 g
Cena: 10,20 zł


Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Hmm ja lubie kiedy mi cos ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, a ja nie lubię tych nakładanych palcami, zawsze sobie wyobrażam to przenoszenie bakterii z rąk do kosmetyków i na usta :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się w nim właśnie zapach a tak to jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gdyby zapach miał lepszy...

      Usuń
  4. Niestety jeszcze nie miałam nic z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko trzy kosmetyki ;)

      Usuń
  5. Szkoda, że to edycja limitowana...

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham owocowe balsamy do ust

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię cytrusy ale nie przepadam za nakładaniem balsamów do ust palcami.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że się sprawdził :) Póki co jestem wierna Nivea :)

    OdpowiedzUsuń