Scholl krem nawilżający do stóp i paznokci

Od producenta: Scholl krem nawilżający do stóp i paznokci doskonale nawilża dzięki zawartości specjalnie dobranych składników, które zmiękczają i nawilżają suchą skórę stóp.
Natychmiast zmiękcza i nawilża suchą i zgrubiała skórę stóp oraz wzmacnia paznokcie. Zapobiega narastaniu twardej i zrogowaciałej skóry. Chroni skórę przed wysuszeniem i pękaniem. Natychmiast zwiększa nawilżenie skóry o 100% oraz przywraca naturalną elastyczność skóry. Zapewnia długotrwałe 24-godzinne nawilżenie.
Firma jest mi znana od dawna, ale nigdy nie miałam ich żadnego produktu. Zawsze wydawały mi się za drogie i nie chciało mi się wierzyć w ich rewelacyjną skuteczność. A co sprawiło, że zmieniłam zdanie i kupiłam krem? - wyprzedaż w Biedronce, za krem zapłaciłam równo 5 zł ;)

Opakowanie kremu jest niewielkie, bo 60 ml a standardowo kremy mają 75 ml. Jak widać na zdjęciach jest to tubka z klasycznym zamykaniem. Krem ma konsystencję jedwabistego balsamu, lekko ciekłego. Pachnie maściami aptecznymi, ale bardzo delikatnie i nie jest bardzo drażniący.
Kremu do stóp używam od ok. 2 miesięcy, przez pierwsze dwa dni zastanawiałam się gdzie jest to znakomite nawilżenie, ale po trzecim użyciu zauważyłam, że skóra zaczęła mi się poprawiać. Pięty stały się miękkie i gładkie oraz bardzo dobrze nawilżone, nie widać już suchej skóry. Wszelkie zgrubienia zniknęły, skórę stóp mam w doskonałej kondycji bez używania peelingów czy masek. Naprawdę cieszę się, że go kupiłam i na pewno do niego wrócę kiedy trafię na dobrą promocję. Jest naprawdę wart swojej wysokiej ceny, także jeśli ktoś chce spróbować czegoś lepszego, co znacznie poprawi skórę stóp gorąco polecam ten krem.

Pojemność: 60 ml
Cena:ok. 20 zł


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz