Yves Rocher żel pod prysznic ziarna kawy z Brazylii

Jak pewnie widać uwielbiam żele pod prysznic, mało które kupuję ponownie, ze względu na ilość żeli jakie mam w domu oraz dlatego że jest jeszcze tyle różnych żeli które chciałabym wypróbować. Są jednak wyjątki. Jednym z takich wyjątków jest omawiany w tym poście żel o zapachu kawy, którego zużyłam już dwie butelki i jeszcze jedną mam w zapasie.

Kremowy żel pod prysznic ziarna kawy z Brazylii
Od producenta: Żel pod prysznic o aromatycznym zapachu ziaren kawy doskonale myje skórę i wpływa na zmysły.
Opakowanie to klasyczna Yves Rocher'owska buteleczka, która oczywiście jest przeźroczysta chociaż na to nie wygląda. Zamykanie w tych buteleczkach jest bardzo dobre, nie ma problemu z otwieraniem na siłę, ani nie trzeba uważać żeby sam się nie otworzył. Konsystencję ma dosyć lejącą, kremową o kolorze kawy z mlekiem, czy nadzienia czekoladek toffi.
Co do działania, tak jak w przypadku innych żeli tej firmy przeze mnie omawianych (tu oraz tu) ten tutaj niczym się nie różni: dobrze się pieni mimo, iż jest bardzo lejący, niestety nie jest wydajny - starcza na ok. 1,5 tygodnia. 
Jak już pisałam w poprzednich postach dotyczących żeli Yves Rocher najważniejszy w nich jest zapach. Ziarna kawy pachną obłędnie, jeżeli pisałam że zapach innych bardzo mi się podoba to tego można uznać za mojego faworyta, który resztę swojej Y.R.owej rodziny zostawia daleko w tyle. Żel pachnie jak świeżo parzona kawa ze śmietanką, bardzo słodka, przypomina mi też zapach tiramisu. Zapach ma tak cudowny że chciałoby się go spróbować - producent powinien zamieścić na etykiecie informację "nie do spożycia" o ile już taka informacja nie istnieje, a ja jej nie zauważyłam, dlatego poproszę żeby była wielkimi literami ;) Na dodatek bardzo długo się utrzymuje na skórze i przebija wszystkie balsamy i masła - czuć tylko zapach żelu, nie balsamu.

Jeśli ktoś planuje zakupy w Yves Rocher i nie wie na co się zdecydować to polecam zakup żelu kawowego, który na pewno przypadnie mu do gustu.

Pojemność: 200 ml
Cena: 8,90 zł


Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Uwielbiam te żele, miałam już większość zapachów, ale kawy jeszcze nie! A wszyscy ją bardzo polecają więc na 100% kiedyś się po nią wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam, a kawa to mój nr 1 więc gorąco zachęcam :)

      Usuń