Avon Senses Revitalising żel pod prysznic

Żele pod prysznic z Avonu są ze mną od ładnych kilku lat. Mam wśród nich kilku ulubieńców, ale lubię sięgać po nowości. Tym razem trafił do mnie żel Revitalising, czyli o zapachu jagód acai. Jest on do kupienia już od roku, czy dwóch lat, ale dopiero teraz zdecydowałam się go kupić. Jak zawsze przeglądam przyszłe katalogi, żeby kupić interesujące mnie kosmetyki po jak najniższych cenach. Dlatego ten żel kupiłam za 8 zł.
Od producenta: Nawilżający żel pod prysznic.

Żel zamknięty jest w plastikowej butelce, mieszczącej 500 ml. Niedawno zmienili opakowanie, jak i naklejkę na opakowaniu, ale i ta wersja jest również wygodna. Zmienił się kształt butelki - jest bardziej wyprofilowany i lepiej trzyma się w dłoni oraz zamykanie wyglądało trochę inaczej. Chociaż butelka jest dość sporych rozmiarów, nie zajmuje zbyt wiele miejsca w łazience. Jest dość ciężka, ale nie utrudnia to użytkowania. Otwór jest odpowiedniej wielkości, można dobrze dozować potrzebną nam ilość żelu.
Konsystencja nie różni się od innych żeli z Avonu. Jest dość gęsta, przez co żel jest wydajny. W kolorze tak jak widać jest fioletowy. Zapach to chyba najważniejsza rzecz w żelu, jest bardzo ładny, owocowy i naprawdę pachnie jagodami acai. Bardzo lubię ten zapach i jestem zadowolona, że idealnie odzwierciedla te owoce.
Działanie jest identyczne jak inne żele tej firmy: dobrze się pieni, nie wpływa negatywnie, ani pozytywnie na stan skóry i bardzo dobrze myje skórę. 
Żel pod prysznic Avon Revitalising jest bardzo dobrym żelem. Ma wszystko co powinien mieć dobry żel pod prysznic, a przyjemny zapach sprawił, że zaliczam go do pierwszej trójki ulubionych zapachów żeli z Avonu. Cenowo bardzo się opłaca, można go kupić za 8 zł za 500 ml.

Lubicie żele pod prysznic z Avonu? Jaki jest Wasz ulubiony?

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Bardzo lubię ich żele, jednak szkoda że zapach utrzymuje się bardzo krótko na ciele.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele osób lubi żele z tej serii, ja osobiście tego nie znam,ale ciekawa jestem jego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dawni temu często sięgłam po żele avon ale, że teraz nie mam w pobliżu konsultantki rzadko goszczą w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te żele za zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu, ale jakoś nie podrasowały mi żele pod prysznic z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię żele Avonu :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam i to całkiem przyjemny produkt :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za żelami z Avonu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie miałam jeszcze za dużej styczności z żelami z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. już dawno nie miałam nic z Avonu - jestem ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to z Avonu lubię właśnie tylko żele i mgiełki do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  12. żele z Avonu są całkiem fajne, ale do samego Avonu zachowuje dystans..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Avon bardzo lubię, ale zależy jeszcze jakie ich produkty :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię żele z Avonu. Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam już swoje ulubione żele, ale być może skuszę się i na ten ! ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam szczególny sentyment do zapachu Lagoon :) Był ze mną na pierwszych wakacjach z moim jeszcze-wtedy-chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lagoon bardzo lubię, należy do moich ulubionych zapachów z Avonu :)

      Usuń